ANEX - personální agentura

Jsme zde pro vás jiřž 12 let

Back Office Support - příprava účetních dokladů

Pro našeho významného klienta, obchodní společnost - import a prodej

Název konkurzu Back Office Support - příprava účetních dokladů
Číslo konkurzu 937
Hlavní úkoly

Pro posílení týmu hledáme kolegu/kolegyni pro kontrolu a přípravu účetních dokladů a vkládání do účetních SW. Příprava platebních příkazů a párování došlých plateb, zápočty a výstupy z účetního SW, podklady pro statistiky Intrastat a evidence obalů. Komunikace s tuzemskými i zahraničními dodavateli, skladem, obchodním a fakturačním oddělením, administrativní zabezpečení chodu firmy vč. vedení pokladny, zabezpečení mezinárodních přeprav aj.

Pracoviště

Praha

Očekáváme

• SŠ/VŠ, nejlépe směr ekonomický
• zájem o práci s účetními doklady
• uživatelskou znalost práce na PC (MS Office)
• účetní SW ABRA - výhoda
• dobrou znalost AJ
• samostatnost a pečlivost
• komunikativnost a ochotu učit se
• přivítáme, pokud zašlete foto

Možnost práce pro absolventy/ky!

Nabízíme

• pracovní poměr na dobu neurčitou
• nástup ihned, dle dohody
• odpovídající finanční ohodnocení dle znalostí a zkušeností
• notebook, mobilní telefon
• benefity (jazykové vzdělávání, sick days, odměny)
• příjemné pracovní prostředí
• zázemí stabilní moderní společnosti

Další upřesnění

Kontaktní osoba:

Mgr. Tereza Raisová, PhD

raisova@anexperson.cz

+420 724 718 287

Pokud Vás nebudeme kontaktovat do 3 týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči!

 

V případě Vašeho zájmu zašlete ihned strukturovaný životopis označený přesným názvem a číslem pracovní pozice e-mailem nebo poštou.

Zasláním svých osobních údajů v životopise dáváte pracovníkům personální agentury ANEX souhlas s jejich správou ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních dat. Současně tím potvrzujete, že uvedené osobní údaje jsou pravdivé a přesné.

Pro uchazeče
created by DEFR ANEX personální agentura © 2000 - 2018