ANEX - personální agentura

Jsme zde pro vás jiřž 12 let

Procesní administrátor/ka - Brno

Pro našeho významného klienta, developerskou společnost s dlouholetou tradicí

Název konkurzu Procesní administrátor/ka - Brno
Číslo konkurzu 975
Hlavní úkoly

Odpovědnost za administraci ekonomických, obchodních a finančních procesů mezi otevřeným podílovým fondem a jeho obhospodařovatelem. Karty transakcí konkrétních projektů s navázáním smluv, objednávek a s následnou fakturací a úhradou. Orientace v systému a podpisových právech společnosti, správa plných mocí, předávání dokumentace. Zpracovnání a uspořádání historie procesů tak, aby bylo možno ihned poskytnout relevantní výstupy. 

Pracoviště

Brno

Očekáváme

• VŠ směr právní nebo ekonomický
• min. 3  letou praxi a zkušenosti s administrativní činností
• analytické myšlení, organizační a komunikační schopnosti
• vysoké pracovní nasazení, pečlivost, samostatnost 
• rychlou orientaci v dané problematice
• dobrou znalost práce na PC (MS Office, EXCEL )
• prokazatelné reference
• přivítáme, pokud zašlete foto

Nabízíme

• pracovní poměr na dobu neurčitou
• nástup ihned, dle dohody
• hrubou nástupní mzdu 33 000,- Kč
• odměny a prémie
• PC a mobilní telefon
• částečně pružnou pracovní dobu 
• firemní benefity (5 týdnů dovolené, stravenky,  zvýhodněné služby v rámci spol.)
• zázemí silné prosperující developerské společnosti

Další upřesnění

Centrální příjem přihlášek na:
anex@anexperson.cz

Pokud Vás nebudeme kontaktovat do 3 týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči!

 

V případě Vašeho zájmu zašlete ihned strukturovaný životopis označený přesným názvem a číslem pracovní pozice e-mailem nebo poštou.

Zasláním svých osobních údajů v životopise dáváte pracovníkům personální agentury ANEX souhlas s jejich správou ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních dat. Současně tím potvrzujete, že uvedené osobní údaje jsou pravdivé a přesné.

Pro uchazeče
created by DEFR ANEX personální agentura © 2000 - 2018