Pro významného klienta, inženýrskou společnost, hledáme kandidáty na pozici Asistent/ka v inženýrské společnosti.
Náplň práce:
Zajišťování administrativy a korespondence společnosti (objednávky a pošta), administrativy projektů, evidenci smluv. Organizace schůzek vedení společnosti. Zajišťování spolupráce se smluvními partnery. Zpracovávání přijatých faktur a další administrativa v účetním oblasti.
Očekáváme:
SŠ/VŠ vzdělání
min. 3 roky praxe v administrativě
zkušenost z obdobné pozice v inženýrské, stavební nebo developerské firmě
dobrou znalost programů MS Office
základní znalost účetnictví
samostatný přístup, spolehlivost a zodpovědnost
práci v týmu a ochotu vzdělávat se
řidičský průkaz sk. B
uvítáme reference a foto
Možnost i pro šikovné absolventy splňující délku praxe!
Nabízíme:
pracovní poměr
nástup ihned nebo dle dohody
nástupní mzdu 38 - 40.000 Kč
pružnou pracovní dobu
vzdělávání v oboru a dle osobních preferencí
stálý přátelský tým, příjemné pracovní prostředí
časovou flexibilitu
zázemí menší stabilní soukromé společnosti
Dejte nám o sobě vědět co nejdříve!
Chcete se o této pozici dozvědět více nebo se přihlásit do výběrového řízení?
Příjem přihlášek na: snydrova@anexperson.cz
Nebo volejte: +420 606 057 607, PhDr. Markéta Šnýdrová, PhD.