Pro významného klienta, obchodní společnost, hledáme kandidáty na pozici Asistent/ka obchodního týmu s AJ (NJ).
Náplň práce:
Samostatná a různorodá práce, podpora a koordinace obchodních zástupců, příprava a zpracování jejich činnosti, produktová znalost (netechnický produkt), komunikace s centrálou v Německu, objednávky, smlouvy. Podřízeno jednateli společnosti.
Očekáváme:
SŠ/VŠ vzdělání
praxi v administrativě a obchodu
dobrou znalost AJ nebo NJ (komunikace s centrálou)
komunikativnost a organizační schopnosti
spolehlivost a proaktivní přístup
znalost MS Office (Word, Excel)
řidičský průkaz sk. B
uvítáme reference a foto
Nabízíme:
pracovní poměr na dobu neurčitou
nástup ihned nebo dle dohody
nástupní mzdu 38.000 Kč
po zkušební době 42.000 Kč
13. plat
pružnou pracovní dobu
5 týdnů dovolené
stravenkový paušál, benefity 3.000 Kč
příspěvky na penzijní pojištění
zázemí stabilní společnosti s historií
Dejte nám o sobě vědět co nejdříve!
Chcete se o této pozici dozvědět více nebo se přihlásit do výběrového řízení?
Příjem přihlášek na: snydrova@anexperson.cz
Nebo volejte: +420 606 057 607, PhDr. Markéta Šnýdrová, PhD.