Jsme zde pro vás již 19 let

Obchodní asistent/ka (zákaznický servis)

Pro našeho významného klienta, obchodně poradenskou společnost z oblasti průmyslu

Název konkurzu

Obchodní asistent/ka (zákaznický servis)

Číslo konkurzu

756

Pracoviště

Paskov

Hlavní úkoly

Vzdálený kontakt se zákazníkem, převažuje samostatná pečlivá práce v kanceláři většinou bez kolegů. Příjem zakázek, příprava na expedici, spolupráce s externí spediční firmou. Faktury, pošta, ekonomická agenda, intrastat, archivace faktur, práce pro účetní agendu. Příprava objednávek, sledování dovozu zboží do skladu, internetové bankovnictví, dohled na platební agendu. Občas: prohlídka skladu, předávání dokumentace, výjezdy pro zabezpečení chodu kanceláře.

Očekáváme

  • VŠ/SŠ obchodní (příp. ekonomický směr technických fakult)
  • min. 5 letou praxi, ideálně v logistice (komunikace se spedicí)
  • organizační dovednosti, převážně práce na PC
  • flexibilitu, schopnost samostatně řešit problémy denní operativy
  • komunikativní znalost AJ (případně NJ), hlavně písemná forma
  • uživatelskou znalost MS Office
  • ŘP skupiny "B"
  • přivítáme foto

Nabídku zašlete také v AJ nebo NJ!

Nabízíme

  • pracovní poměr
  • nástup ihned, dle dohody
  • nástupní mzdu 31.000 - 33.000,- Kč dle znalostí a zkušeností
  • zvyšování mzdy, prémie dle výsledků společnosti
  • benefity (možný příspěvek na dopravu, docházka do EUREST-stravenky, 5x sick days)
  • zázemí evropské společnosti s 20 letou působností

Další informace

Centrální příjem přihlášek na:
anex@anexperson.cz

Pokud Vás nebudeme kontaktovat do 3 týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči!

Obchodní asistent/ka (zákaznický servis)

Náš newsletter