Referent/ka obchodní administrativy s AJ - UKONČENO
Pro našeho významného klienta, dodavatele techniky a komponentů pro automatizaci
Název konkurzu
Referent/ka obchodní administrativy s AJ - UKONČENO
Číslo konkurzu
801
Pracoviště
Brno
Hlavní úkoly
Denní komunikace se zahraničními dodavateli v AJ (písemná i telefonická), objednávky zboží na dodavatele, poptávky termínové i technické, naskladnění zboží, vyřizování reklamace zboží u dodavatelů, komunikace se zákazníky (telefonická i osobní), tvorba potvrzení objednávek a fakturace zákazníkům, spolupráce s vedením.
Očekáváme
- SŠ/VŠ vzdělání
- praxi v obdobné pozici
- znalost AJ - písemná i ústní (úroveň B1/B2)
- zkušenosti s tvorbou faktur, objednávek, naskladnění a reklamacemi
- zodpovědnost, samostatnost, pečlivost
- proaktivní přístup
- uživatelskou znalost MS Word, Excel, Power Point
- reference
- přivítáme foto
Nabízíme
- pracovní poměr
- nástup ihned, dle dohody
- nástupní mzdu 25.000 - 30. 000 Kč, dle znalostí a zkušeností
- příjemné prostředí a dynamický tým
- firemní sportovní a kulturní akce
- benefity (5 týdnů dovolené, věrnostní odměny, příspěvek na stravování)
- kurzy anglického jazyka, fitness a občerstvení ve firmě
- zázemí úspěšní společnosti s historií
Reagovat na pozici
Další informace
Dejte nám o sobě vědět co nejdříve!
Chcete se o této pozici dozvědět více nebo se přihlásit do výběrového řízení?
Příjem přihlášek na: anex@anexperson.cz
Nebo volejte: +420 608 080 078