Jsme zde pro vás již 20 let

Referent/ka obchodní administrativy s AJ

Pro našeho významného klienta, dodavatele techniky a komponentů pro automatizaci

Název konkurzu

Referent/ka obchodní administrativy s AJ

Číslo konkurzu

801

Pracoviště

Brno

Hlavní úkoly

Denní komunikace se zahraničními dodavateli v AJ (písemná i telefonická), objednávky zboží na dodavatele, poptávky termínové i technické, naskladnění zboží, vyřizování reklamace zboží u dodavatelů, komunikace se zákazníky (telefonická i osobní), tvorba potvrzení objednávek a fakturace zákazníkům, spolupráce s vedením.

Očekáváme

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • praxi v obdobné pozici
  • znalost AJ - písemná i ústní (úroveň B1/B2)
  • zkušenosti s tvorbou faktur, objednávek, naskladnění a reklamacemi
  • zodpovědnost, samostatnost, pečlivost
  • proaktivní přístup
  • uživatelskou znalost MS Word, Excel, Power Point
  • reference
  • přivítáme foto

Nabízíme

  • pracovní poměr
  • nástup ihned, dle dohody
  • nástupní mzdu 25.000 - 30. 000 Kč, dle znalostí a zkušeností
  • příjemné prostředí a dynamický tým
  • firemní sportovní a kulturní akce
  • benefity (5 týdnů dovolené, věrnostní odměny, příspěvek na stravování)
  • kurzy anglického jazyka, fitness a občerstvení ve firmě
  • zázemí úspěšní společnosti s historií

Další informace

Dejte nám o sobě vědět co nejdříve!


Chcete se o této pozici dozvědět více nebo se přihlásit do výběrového řízení?
Příjem přihlášek na: anex@anexperson.cz
Nebo volejte: +420 608 080 078

Referent/ka obchodní administrativy s AJ

Náš newsletter