Jsme zde pro vás již 23 let

Specialista zákaznického servisu

Pro našeho významného klienta, úspěšnou výrobní společnost s dlouholetou tradicí v ČR

Název konkurzu

Specialista zákaznického servisu

Číslo konkurzu

951

Pracoviště

Ostrava

Hlavní úkoly

Budete úzce spolupracovat v rámci celého oddělení Supply Chain, ale také s kolegy z výroby a kvality. Pozice je vhodná i pro absolventy SŠ nebo VŠ.

  • správa veškerých příchozích objednávek – zadání dat do systému, evidence stavu objednávek
  • kontrola zákaznických objednávek – ponížení/ navýšení/ změna data v rámci dohodnutých podmínek
  • denní komunikace se zákazníky a sales managery
  • udržování a update zákaznických kmenových dat a kontaktů
  • práce s plánem expedice a včasné informování o změnách v dodání
  • budování fungujících vztahů se zákazníky
  • spolupráce s oddělením logistiky (plánování, zásobování), výroby a kvality – dohled na průběh a včasné dokončení objednávky
  • zajištění dokumentace dle požadavků zákazníků
  • administrativní řešení zákaznických reklamací (protokoly, informace o stavu reklamace)
  • administrativní podpora pro nové projekty a změnové řízení

Očekáváme

  • SŠ, VOŠ, VŠ vzdělání
  • praxe v zákaznickém servisu nebo logistice ve výrobní společnosti min. 1 rok
  • znalost anglického jazyka na pokročilé úrovni, znalost dalšího jazyka (NJ, FJ) výhodou
  • uživatelská znalost MS Office, IS SAP výhodou
  • pečlivost, proaktivita, orientace na zákazníka, samostatnost, asertivní komunikace, flexibilita, zvládání stresu

Nabízíme

  • zajímavou práci ve stabilním týmu, práci v mezinárodním prostředí
  • jistotu zaměstnání
  • nástupní mzda 32 - 35.000,- Kč
  • pravidelnou valorizaci mezd 1x ročně
  • 13. a 14. plat
  • pružnou pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené za kalendářní rok
  • obědy jen za 35 Kč
  • příspěvek na cestu do zaměstnání i pro ostravské zaměstnance
  • příspěvek na penzijní připojištění 10.800 Kč / rok
  • příspěvek na aktivity vašich dětí
  • odměny při významných příležitostech
  • odměny za dárcovství krve či plazmy
  • zvýhodněné telefonní tarify pro celou rodinu
  • firemní akce
  • zdravotní programy
  • závodní lékař 4 x týdně k dispozici
  • prostor pro rozvoj a vzdělávání (jazykové kurzy, školení dle navrženého vzdělávacího plánu)
  • čerstvá káva po celý den
  • vánoční dárky pro zaměstnance

Reagovat na pozici

 

Další informace

Dejte nám o sobě vědět co nejdříve!

Chcete se o této pozici dozvědět více nebo se přihlásit do výběrového řízení?
Příjem přihlášek na: anex@anexperson.cz
Nebo volejte: +420 608 080 078

Specialista zákaznického servisu

Náš newsletter