Personální audity
Uvažujete o změně organizační struktury, optimalizaci nebo profesionalizaci společnosti, potřebujete zmapovat aktuální stav? Personální audit je vhodným nástrojem, který vám může pomoci zvládnou situaci i bez propouštění kmenových zaměstnanců!
Na základě dohodnutého rozsahu služby vypracujeme projekty „Systému řízení lidských zdrojů“ ve vaší společnosti. Naši konzultanti mohou nabídnou nejen teoretické, ale i praktické zkušenosti. Analýza vnitřního prostředí, spolupráce jednotlivých útvarů, úroveň týmové práce, to jsou cesty k zavedení nebo zlepšení kvality „Systému řízení lidských zdrojů“.
Personální audit / Analýzy pracovních pozic
Personální audit úzce navazuje na systém řízení lidských zdrojů a vytváří související projekt. Naši konzultanti se účastní průzkumových akcí v různých organizacích. Tyto iniciativy často rozšiřují vzájemnou komunikaci a přinášejí mnohdy překvapivé závěry. Jedná se o soubor kontrolních a hodnotících procesů, které nezávisle a objektivně hodnotí činnosti v návaznosti na strategii společnosti. Výsledkem je optimální řešení.
Co posuzujeme, co získáme a co identifikujeme ke zlepšení pracovního výkonu zaměstnanců:
- zjistíme pracovní vytíženost zaměstnanců a vypracujeme návrhy změn pracovních náplní a navrhneme optimální organizační strukturu společnosti zadavatele
- vedeme rozhovory řízené nezávislým externistou, které pomohou k vyslovení jinak skrytých názorů
- umožníme přesnější nastavení rozvojových potřeb zaměstnanců
- pojmenujeme osobnostní potenciál zaměstnanců a navrhneme jeho využití
- definujeme manažerský potenciál zaměstnanců
- dodáme objektivní hodnocení práce
- získáte zpětnou vazbu, která vede k cílenějšímu rozvoji
Motivační audit
Tým konzultantů nabízí kromě vysoké profesionality také motivovaný individuální přístup a atmosféru přátelské spolupráce. Výsledkem bývá dlouhodobá spolupráce, která důsledně respektuje a prosazuje zájmy zadavatele.
Výstupy slouží:
- ke zvýšení spokojenosti a motivace zaměstnanců
- k umístění správných lidí na správná místa
- ke zjištění potřeb pro osobní i profesní růst zaměstnanců i manažerů
- k mapování současné „nálady“ ve společnosti
- k nastavení individuální formy nepeněžní motivace
- k návrhům pro nový rozvoj
Procesní audit
Provedením procesního auditu zefektivníme fungování procesů ve vaší společnosti. Zpracujeme projekt, stanovíme slabá místa, která negativně ovlivňují chod společnosti. Navrhneme optimalizaci vybraných procesů a organizační struktury, pomůžeme s jejich uvedením do praxe. Provedením procesního auditu odstraníme nadbytečné aktivity a zprůhledníme vazby uvnitř organizační struktury společnosti.
Audit BOZP a PO
Legislativa ukládá zaměstnavatelům řadu povinností v oblasti BOZP a PO. K vybudování funkčního systému řízení BOZP a PO slouží audit. V rámci auditu ověřujeme plnění všech požadavků podle právních a ostatních předpisů k zajištění BOZP a PO v souladu s platnou legislativou. Na základě výstupů zpracujeme navržená opatření, která vedou k nápravě zjištěných nedostatků. Provedeme audit stávajícího systému a dokumentace, upozorníme na případné nedostatky a navrhneme nápravu, případně kroky ke zjednodušení a efektivitě.
Zpracujeme zakázky většího i menšího rozsahu. Pro základní, pouze orientační nabídku, potřebujeme tyto informace:
- jakého úseku, kolika zaměstnanců a v jakém postavení se bude audit týkat
- organizační strukturu společnosti zadavatele
- co od auditu očekáváte
- předpokládaný termín zahájení auditu
Po získání informací o zadavateli a rozsahu projektu můžeme stanovit rozsah prací, počet konzultantů, časovou náročnost a cenu zakázky. V případě zájmu jsme připraveni i na podrobnou prezentaci.
Řešili jsme projekty v oblasti:
- výroby
- strojírenství
- zdravotnictví
- sociálních služeb
- potravinářství
- organizací a sdružení