Asistent/ka společnosti s ABRA - UKONČENO
Pro významného klienta, obchodní společnost, import a prodej techniky
Název konkurzu
Číslo konkurzu
Pracoviště
Praha 4
Hlavní úkoly
Řešení denní operativy chodu kanceláře a zajišťování mezinárodní dopravy příchozího zboží do ČR z celého světa, komunikace s celní deklarací. Práce s programem ABRA na úrovni vkládání faktur přijatých, řešení zápočtů a párování dobropisů, úhrada faktur v bance. Spolupráce s externí účetní, zpracování podkladů, faktur, výkazů, přehledy pohledávek. Podpora vedení společnosti.
Očekáváme
- SŠ/VŠ vzdělání
- VÝHODOU praxe v zajišťování chodu kanceláře
- práce v systému ABRA
- komunikativní znalost AJ (emaily, telefon)
- prezentační a organizační schopnosti
- samostatnost a spolehlivost
- znalost účetních vazeb
- práce s EXCEL
- řidičský průkaz sk. B
- uvítáme reference a foto
Možnosti i pro šikovné absolventy.
Nabízíme
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- nástup ihned nebo dle dohody
- nástupní mzdu 35.000 Kč
- mzda po zkušební době 40.000 Kč
- roční bonus 1,5x měsíční mzda
- pracovní dobu 8 - 16:30 hod
- sick day, jazykové kurzy, občerstvení na pracovišti
- pomoc při zaučení, pestrou práci a menší přátelský tým
- zázemí české stabilní rodinné společnosti s historií
Reagovat na pozici
Další informace
Dejte nám o sobě vědět co nejdříve!
Chcete se o této pozici dozvědět více nebo se přihlásit do výběrového řízení?
Příjem přihlášek na: snydrova@anexperson.cz
Nebo volejte: +420 606 057 607, PhDr. Markéta Šnýdrová, PhD.
![Asistent/ka společnosti s ABRA - UKONČENO](/thumbs/376x257c/2024-02/image-user96319-1707301404vgwi4.jpg)