Účetní advokátní kanceláře
Pro renomovanou advokátní kancelář hledáme vhodné kandidáty/ky
Název konkurzu
Číslo konkurzu
Pracoviště
Praha - centrum
Hlavní úkoly
Zodpovědnost za faktury, účtování ostatních závazků, účtování a zaúčtování banky, platby faktur bankou v CZK, USD, EUR přes import z Varia, vystavování daňových dokladů k přijatým platbám, účtování pokladny a interních dokladů, zápočty, platba poplatků ÚPV, reporting v kontingenčních tabulkách a kompletní příprava CP na základě dodaných účtenek a faktur. Podrobný rozpis náplně práce poskytne konzultant při osobním pohovoru. Pozice nezpracovává mzdy.
Očekáváme
- znalost finančního účetnictví
- min. 5 letou praxi v oboru
- znalost AJ minimálně na pasivní úrovni
- znalost EXCELU - podmíněné formátování, práce s kontingenčními tabulkami
- znalost funkce VLOOKUP, SUMIFS a další funkce, práce s importy
- znalost účetního systému Vario
- přivítáme reference a foto
Nabízíme
- práce na OSVČ
- plný úvazek
- nástup ihned, dle dohody
- mzda 70 - 80.000 Kč
- příjemné pracovní prostředí
- zázemí renomované kanceláře se zahraniční klientelou
Reagovat na pozici
Další informace
Dejte nám o sobě vědět co nejdříve!
Chcete se o této pozici dozvědět více nebo se přihlásit do výběrového řízení?
Příjem přihlášek na: raisova@anexperson.cz
Nebo volejte: +420 724 718 287, Mgr. Tereza Raisová, PhD.